vrijdag 24 juli 2009

opdracht12: evaluatie

Ik vond het een erg leuke "cursus" en fijn om het thuis te kunnen doen, minder afleiding voor mij alhoewel ik erg werd afgeleid door alle links die je tegenkomt, maar dat is juist ook weer de aardigheid ervan. Ik vond het daarom ook niet teveel qua aanbod en heb ook zeker nog niet alle links gecheckt. Ook het grote voordeel van twitter zie ik nog steeds niet, het voorbeeld van Henk van Ess over Stephen Fry bijvoorbeeld, houdt in dat je die Stephen Fry dus al aan het followen bent. Daarbij blijft dat probleem van is ie wel echt wie ie zegt dat ie is?? Dat probleem wordt dus ook door Rob Coers aangestipt en ja daar moeten we het nog maar eens over hebben, want hoe check je zulks? De-li-cious, is dat nu wel zo heerlijk?? Ik heb mijn twijfels over het nut voor ons, zij van de VPOD hebben wel al onze NOS-dossiers "gejat" zag ik. Plaatjes online bewerken is ook leuk, maar dat is vast niet de bedoeling van Web 2.0. In ieder geval vond ik zo'n 12 dingen cursus zeker nuttig! Met dank aan Anne-Marie voor het uitzoeken en opzetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten